Mail og telefontid
Telefonerne er åbne mandag til fredag mellem kl. 9.00 og 15.00, og mails bliver behandlet mellem kl. 8 og 16.
Betaling
Faktura fremsendes den sidste dag i måneden, med betalingsfrist på 14 dage for erhverv.
Såfremt betalingsfristen ikke overholdes, opkræves p.t. et rykkergebyr på kr. 100,00 inkl. moms.
Skriftlig aftale
Der indgås altid skriftlig aftale inden rengøringen.
Personalet
Vi taler alle dansk og har naturligvis ren straffeattest.
Rengøringsmidler
Vi bruger kun rengøringsmidler fra mærket BasicClean, medmindre andet er anvist fra kunden og aftalt med kontoret.
Forsikring
Vi er forsikret i tilfælde af, at der skulle ske en skade under rengøringen.
Nøgler og koder
Alle nøgler og koder opbevares forsvarligt, og under fuldt ansvar af Julie Bardenfleth Rengøring.
Aflysninger og ændringer
Ændringer/aflysninger bedes meldt en uge inden rengøringen finder sted. Og ved akutte situationer, senest kl. 12 dagen inden rengøringen skal finde sted. Overholdes dette ikke, forbeholder vi os ret til at opkræve et gebyr på 100,00 kr.
Reklamation
Skulle rengøringen mod forventning ikke være tilfredsstillende, bedes du kontakte os senest 24 timer efter rengøringen har fundet sted.
Vi ser gerne at reklamationen fremsendes med vedhæftet billede dokumentation, da det gør opfølgningsprocessen mere præcis og hurtigere for begge parter.